Jak karmić dzieci?

warzywa ekologiczne
Napisał: Connie Ma
Na podstawie: http://www.flickr.com
Wyczekiwanie na ukochane dziecko jest w stanie być okresem wysoce niebanalnym i pełnym wyzwań, które jednak są do sprostania. W dwudziestym pierwszym wieku obraz wymogów, które powinna spełniać przyszła mama jest nieco przekoloryzowany – wbrew danym mitom rozwijającemu się płodowi w rzadkich przypadkach sprzyja nieustanne spędzanie czasu w domu, słuchanie muzyki poważnej czy rozwiązywanie krzyżówek. Duża ilość produktów naturalnego pochodzenia jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu.Aby nasz organizm mógł poprawnie funkcjonować, trzeba zwrócić uwagę na pochodzenie produktów, które spożywamy 1. jedzmy produkty ekologiczne, mają w sobie dużo witamin oraz błonnika.

Świeże i warzywa i owoce są najważniejszymźródłem witamin, nie ma możliwości zastąpienia ich substytutami diety. W każdym naszym posiłku muszą być zawarte warzywa lub owoce. Zdrowa żywność jest podstawą zbilansowanej diety. 2. jedzmy 4-5 posiłków na dzień.Posiłki muszą być obfite w warzywa ekologiczne oraz owoce.

Nie nakładajmy sobie dużo jedzenia na talerz, kluczowym procesem. Powinniśmy wypijać minimum 1,5 litra wody dziennie. 5. Spożywajmy kolację najpóźniej na najpóźniej na 2 godziny przed snem. Ostatni posiłek powinien być spożyty co najmniej 2 godziny przed spoczynkiem. W ten sposób możemy uniknąć niepotrzebnych problemów ze snem.

Żelazo da się pobierać z bardzo dużej ilości źródeł, nie tylko z czerwonego mięsa – w dwudziestym pierwszym wieku jednakowo ważne, jak spożywanie żelaza, jest jego absorbowanie, jakie jest w stanie być o wiele większe, jeżeli jest spożywane go jednocześnie z posiłkami zawierającymi wit. C. Dlatego dietetycy zalecają przykładowo herbatę z pokrzyw – zawiera obie substancje. Ponadto dobrym źródłem żelaza jest ciecierzyca, fasola, zielone warzywa i suszonych owocach. Dieta kobiety w ciąży jest w stanie być dzięki temu znacznie smaczna.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2014-11-01 08:51:53
Tagi: Produkty, warzywa, posiłek