Liczymy kalorie

Dlaczego nie mogę schudnąć?
Napisał: www.sxc.hu
Na podstawie: www.sxc.hu
Teraz ciężko jest zatroszczyć się o swoje zdrowie, pokusy bowiem czyhają na człowieka na każdym kroku. Mogą to być chipsy, słodycze, napoje bąbelkowe oraz wiele innych produktów, jakie posiadają własny wpływ na kondycja konkretnej osoby. Dieta 1000 kcal opiera się na redukcji przyjmowanych kalorii tylko do 1000 dziennie. Oczywiście w postaci potrzebnych organizmowi składników odżywczych, tylko wtedy dieta będzie skuteczna i bezpieczna.

dieta, jabłka
Napisał: http://sxc.hu
Na podstawie: http://sxc.hu
Diety z kaszą jaglaną (diety oczyszczające) opierają się nie tylko na utracie wagi, ale na oczyszczeniu organizmu z toksyn najskuteczniejsze diety na portalu potrafiszschudnac.pl. Przyjmowanie pokarmów bogatych w tłuszcze, białka, białą mąkę i cukier, odbija się niekorzystnie na naszym zdrowiu. Tym samym zdarza się, iż uskarżamy się na ból głowy czy ciągłe zmęczenie. Kasza jaglana jedzona przez co najmniej 3 dni, 5 razy dziennie pomoże nam uporać się z przypadłościami.

Przepisów na niskokaloryczne dania na bazie kaszy najlepiej szukajmy w internecie.
kobieta podczas ćwiczeń
Napisał: Arya Ziai
Na podstawie: http://www.flickr.com
Jednym ze sposobów zadbania o kondycja oraz czasem nawet zrzucenie paru kilo może być choćby odwiedzenie siłowni. Ćwiczenia na siłowni są w dwudziestym pierwszym wieku znacząco różne, nie są one przy tym zaprojektowane wyłącznie dla osób umięśnionych. Siłownia nie służy już bowiem tylko fachowym sportowcom, ale jest również miejscem, które pozwala zatroszczyć się o kondycję.

Chodzą tam osoby w każdym wieku a, także o różnej posturze ciała. Uprawiają choćby ćwiczenia rozciągające, podnoszą ciężarki, lub też czasem wykonują pewne ćwiczenia dla dwojga (plan treningów dla par). Co jednak opłaca się ćwiczyć? W zależności od priorytetów danej osoby należy wykonać inne ćwiczenia z różną częstotliwością, aby postarać się o własny zrównoważony rozwój. Głodówki? Tylko parodniowe, i to jedynie dla zdrowych osób.

Rezultat? Oczyszczony z toksyn organizm, wspaniałe samopoczucie, dużo energii, ale kilogramy? Zazwyczaj te same, więc nie jest to rozwiązanie dla kogoś, kto chce się trwale odchudzić. Zmianę nawyków żywieniowych oraz ćwiczeń powinniśmy wprowadzać powoli, ponieważ tylko wtedy możemy stać się pewni, iż przyniosą one oczekiwane rezultaty. Co więcej, z pewnością powinniśmy także wspomnieć o tym, iż ich nagłe zaprzestanie ma szansę spowodować efekt jo-jo, czego bez wątpienia byśmy nie pragnęli. Jeśli idzie o odchudzanie, to wszystko warto robić stopniowo i spokojnie, wówczas otrzymamy najlepsze efekty.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2014-10-11 07:28:09
Tagi: żywienie